Sunday, July 29, 2007

「meat-時」,等我介紹返d新款比你

這一陣子,店員,街頭的電訊從業員和電話推銷員們,都喜歡說「等我介紹d月費計劃比你」,「等我介紹d新款比你」,那個「返」字,是從甚麼時候開始流行起來呢,為甚麼我從來沒有幫襯過你,卻要用這個有「倒轉頭」,或者有「再次」的意思的字眼呢。

另外,為甚麼叫女士要用「meat-時」,不索性叫小姐?叫人家miss,都是一種客氣禮貌,那為甚麼不能用一個比較正常好聽的說法呢。

10 comments:

Anonymous said...

呢樣野我都留意左好耐, 我又係勁唔妥, 之後我同個朋友講呢樣野, 佢話應該有來有往先可以用"番"呢個字, 佢竟然用以下對答例子解釋:
A:"我x你"
B:"我x番你"

服左佢.

Anonymous said...

try to be "lan suk" gwa

Anonymous said...

原來大家都留意到! 其實仲有"專用"我都唔明, 係點解呢?

有時d商場洗手間入面, 有d格寫住"xxx專用", 即係其他人唔用得? 又好似唔係...

日日MTR見到成車都係蒙牛廣告, 仲寫住"中國航天員專用牛奶", 個廣告係叫我地唔好買?

puiyee said...

哈哈哈,原來有咁多人留意到,專用亦係幾好笑,或者"大會指定"我都覺得好怪,大會指定飲品係可樂,咁飲水又點呢。

Anonymous said...

大會指定同專用係廣告入面只不過指出佢係贊助商者, 至於"中國航天員專用牛奶"就即係呃d細路, 如果有d細路想做楊利偉就會叫媽咪買"中國航天員專用牛奶"佢飲, 情況十足搵劉德華賣錶一樣. 洗手間"專用"廁格係因為飲食牌照條例, 一個商場既食肆員工數量要同廁所位有固定比例, 所以為左方便檢查食肆有冇違規, 就要求係廁所貼上果個食肆既"xxx專用", 所以我地係唔駛理, 因為唔係畀我地睇的.

宇宙人 said...

鬼佬呢, 係唔係都 Hi 呀 Hey 呀咁.
有時都會叫 Brother Sister.
當然就無血緣關係啦.

puiyee said...

宇宙人, hello~

點叫都好過 meat﹣時啦。

Anonymous said...

如果有meat時, 應該有vegetable時, 要跟番食物金字塔

puiyee said...

唔好意思,不過忍唔住要講句...你個gag好爛呀,哈哈哈。

Anonymous said...

妳已經好畀面, 你唔講我自己都唔知係GAG, 我只不過係諗緊要營養均衡, 有肉有菜. 諗野似細路 :)