Monday, August 06, 2007

DSLR

雖然我口口聲聲說自己愛死菲林機,可是當然也了解DSLR的方便和好玩之處。這陣子發現身邊很多人都添置了新的DSLR,平有平玩,貴有貴玩,繼還不到23的小朋友S擁有Nikon D200後,李先生的弟弟剛成為社會新鮮人就買下Canon 400D的套裝,然後老闆跟我說買了個「cheap野」隨便玩玩,原來又是Canon 400D!還有朋友男友的30D,衝擊真是一浪接一浪。

頓時鬥志燃燒,我也要儲點錢買DSLR!

10 comments:

Anonymous said...

Canon DSLR 真係抵玩, 不過小弟覺得DSLR真係唔可以日日拎出街, 實在是太重! 可能自己坐office太多, 肌肉已經萎縮, 頂唔順也. 阿蘇最近介紹果間南丫島天虹, 佢話好味, 但真係好難覺得囉, 唔知點解覺得佢既公信力愈來愈簿弱

Mr. 鴨 said...

[路過]
小弟都有部 k100d...
但實在好少帶出街...
而家比較想入一部 ricoh gx100
[/路過]

puiyee said...

我就想買Nikon D40X,平平地,又比較輕盈,gx100當然好,不過價錢好像跟一部平價DSLR差不多啊,對嗎?

我也聽說過,天虹很難吃,我們今次去的是榕樹灣那邊。

Anonymous said...

早兩天是今年最熱, 妳的確勇氣可嘉. 版主, 有沒有人說你有點似王祖賢?

Mr. 鴨 said...

[再路過]
係啊...
gx100 kit + 埋個19mm 鏡我諗大概都要五千多... 19mm 變型重好似幾厲害
小弟身唔在香港
費錢都係估估下
但真係幾想買
有部機跟身都係好d
部 natura black 始終唔夠全面... Orz
[/再路過]

puiyee said...

donald>王...祖...賢....?!我只能說,那是照片給你錯覺,哈哈哈哈哈。

juno>買啦買啦,記得來分享用後感!:D

Mr. 鴨 said...

其實一直都有睇妳個blog
但現在才發現妳是這麼邪惡的...

即使買...
都要等到九月後
事情都定下來才可以買 ^^"

期待妳先購入 DSLR
其實 pentax 都唔錯的
價錢唔貴
用料扎實 =P

puiyee said...

juno>說人購物,人生一大樂事也!:D
我也知道Pentax不錯,不過對Nikon還是有情意結,我六年前第一部SLR就是Nikon啊。

Mr. 鴨 said...

對!
說人購物,人生一大樂事也!XD
這也是我的興趣~ =P

咁妳就應該儲多d 錢上部s5pro 了!

puiyee said...

juno>哇,你真係睇得起我!