Wednesday, June 13, 2007

又說剪髮

Salon裡的髮型師都很努力地與顧客變得熟絡,試圖使剪髮時氣氛好些,也令顧客再幫襯的機會大一些。我都明白,可是如果是記性不好的,就別要勉強來這一套了。

和髮型師F對話(一),發生於本年二月:
我:Hello,F。
F:(熟絡狀)喂,好耐冇見wor。咦,我認得你,你舊年五六七八月左右黎過嘛。(範圍咁大,實中啦。)

和髮型師F對話(二),發生於昨天:
F:好耐冇黎喇wor。
我:係呀,上次黎已經係二月果陣喇。
F:咁你同阿Cat仲有冇見面呀?
我:(尷尬地)冇,我唔識你講果個阿Cat...

和髮型師F對話(三),發生於昨天:
我:嘩!剪左咁多頭髮!好壯觀呀,等我影低佢先!
F:(自豪地)今次都唔算多啦,上次咪仲多!
我:上次?電完髮再trim果次?
F:唔係呀,電髮之前果次呢。
我:哦...(實情是我從來未在這裡剪過髮。)

2 comments:

Anonymous said...

is he lone's stylist?

puiyee said...

Yes, Maybe Lone calls herself Cat in salon...:P