Tuesday, January 15, 2008

挨柱

在擠逼的地鐵車廂內,見到人家倚著扶手柱,使你或其他乘客無法握扶時,你會怎辦呢?以前我會伸出食指,以備挨柱者一挨下來就會感到有東西「頂住」。現在呢,可能年紀越大臉皮越厚,總忍不住拍拍他膊頭,對他說「麻煩你唔好挨住條柱。」

一般情況下,挨柱者都會道歉一下,然後讓出扶手柱供別人使用,然而昨天我又作出相同的請求時,挨柱人竟然180度轉身背向我,然後改用臂膀抱著柱子並繼續煲電話粥。

我也不是省油的燈,當然不會屈服,就用旁邊其他乘客都足以聽到的聲浪,和身邊的同伴不停說「係咪佢掛住講電話所以聽唔倒呢?」「到底佢明唔明唔好挨柱既原因係乜呢。」一直單單打打,打到挨柱人拉著玄壇臉離開柱子。

為什麼要逼得人家羞辱你,而不能好好自重呢。

2 comments:

Anonymous said...

haa....so proud of u dailo....

puiyee said...

Hen> 釘橋!!